سایت در حال به روزرسانی است، قیمت ها و کالاها به صورت پیشنمایش و دمو می باشند و قابل ثبت سفارش نخواهند بود.

مزایای خرید از داروخانه آنلاین دارویار

مزایای خرید از داروخانه آنلاین دارویار

چرا خرید اینترنتی از داروخانه آنلاین

با پیشرفت زندگی دیجیتال و نفوذ آن به لایه های مختلف روزمرگی زندگی مردم، یکی از بسترهایی که عموم مردم به آن نیاز دارند خرید اینترنتی داروخانه و یا خرید اینترنتی لوازم بهداشتی و آرایشی است.

داروخانه آنلاین دارویار هم یکی از این کسب و کارهای اینترنتی است که به مشکلات خرید حضوری خرید انواع محصولات بهداشتی، محصولات آرایشی، تجهیزات پزشکی، انواع مکمل‌های بدنسازی و ویتامین ها و … را برطرف کرده است. همان طور که می‌دانید برای تهیه تمام داروها باید یا با در دست داشتن نسخه پزشک و یا با مراجعه حضوری از داروخانه خریداری شود. اما محصولات فوق الذکر که به آن ها اشاره شد را می‌توان در دارویار به صورت آنلاین سفارش داد و پس از انجام پروسه خرید درب منزل تحویل گرفت.

در ادامه بیشتر به شما توضیح خواهیم داد چه محصولاتی را می توان به صورت آنلاین سفارش داد و چرا باید خرید محصولات آرایشی و بهداشتی و تجهیزات پزشکی و پرستاری مورد نیاز خود را از دارویار خریداری کنید.

با توجه به محدودیت هایی که بستر ارائه خدمات در این حوزه هنوز به خوبی آماده نشده است، فروش اقلام دارویی آنلاین است. با این وجود، دارویار، داروخانه آنلاین شبانه روزی توانسته است مجوز های لازم به عنوان داروخانه آنلاین فروش لوازم آرایشی و بهداشتی را کسب نمائید.

داروخانه شبانه روزی دارویار، امکان فروش و عرضه محصولات مراقبت از پوست و مو،  بهداشت فردی، مادر و کودک، مکمل ها، تجهیزات پزشکی و مواردی از این دست که منعی برای فروش اینترنتی آنها وجود ندارد را ارائه می کنند.

توجه داشته باشید که فروش اینترنتی دارو به شکل مجاز در حال حاضر، تنها با ارائه نسخه پزشک امکانپذیر است.

داروخانه آنلاین دارویار چیست و چه محصولاتی را ارائه می‌کند؟

در این روزها که همه ما با بیماری واگیردار کرونا دست به گریبان شده‌ایم، بهتر است کمی از رفت و آمدهای خود به سطح شهر و خیابان‌های شلوغ کاسته و بیشتر خریدهای خود از قبیل تهیه مواد غذایی، خرید پوشاک، لوازم خانگی و حتی بسیاری از داروها و لوازم بهداشتی و .. را به صورت آنلاین سفارش داده و خریداری کنیم. داروخانه اینترنتی با ارسال رایگان  با توجه به قابلیت‌ها و امکاناتی که برای مشتری فراهم کرده، امکان خرید برخی از داروها و همچنین لوازم بهداشتی و پزشکی خاص را برای مشتری مهیا کرده است. شاید بگویید بسیاری از داروها نیاز به ارائه نسخه پزشک دارد و یا برخی را باید به صورت حضوری تهیه کرد. بله درست است. اما برای خرید بسیاری از مایحتاج دارویی که تهیه آن‌ها بدون نیاز به نسخه ممکن می‌باشد، انتخاب روش آنلاین در این شرایط بسیار بهتر است. اگر فکر کنید که روش خرید آنلاین برای همه افراد بخصوص سالمندان، افراد مستعد ابتلا به بیماری، افرادی که دارای بیماری خاصی هستند و نمی‌توانند از خانه خارج شوند و یا خانم‌هایی که به تازگی فرزندی را به دنیا آورده و نیاز به استفاده از برخی مکمل‌ها یا وسایل را دارند، تا چه اندازه مفید بوده و ساده‌تر انجام می‌شود، قبول می‌کنید که خرید خود را تنها با چند کلیک از داروخانه آنلاین انجام دهید.

مزایای خرید آنلاین داروخانه دارویار
Add Your Tooltip Text Here

خرید آنلاین از دارویار، داروخانه آنلاین من دارای مزیت های بسیار در مقایسه با خرید حضوری دارد که عبارتند از:​

و چندین مورد دیگر که موجب برتری خرید آنلاین از داروخانه نسبت به خرید حضوری است.

خرید زمان با خرید اینترنتی!

با خرید آنلاین می توانید در زمان خود صرفه جویی کنید. به جای ماندن در ترافیک و شلوغی شهر، می توانید به کارهای خود برسید و نهایت استفاده را از زمان خود ببرید.

کمک به قطع زنجیره انتقال بیماری ها

بیماری های واگیردار به سرعت در محیط های بسته منتشر می شوند. این موضوع در داروخانه ها که محل رفت و آمد بیماران نیز می باشد بسیار بیشتر است. بنابراین با خرید آنلاین می توانید به قطع زنجیره انتقال بیماری های قابل سرایت، کمک کنید.

امکان بررسی کامل محصول و خرید هوشمندانه

یکی از مشکلات خرید از داروخانه ها بصورت حضوری این است که اغلب داروخانه ها شلوغ هستند و این فرصت برای متصدی داروخانه وجود ندارد که با جزئیات کامل در خصوص محصول مورد خرید، توضیح ارائه نماید. در عین حال، یکی از بزرگترین مزیت های خرید آنلاین از دارویار، این است که دسترسی کامل و دقیق به مشخصات محصول مورد نظر خواهید داشت که می توانید با خیالی آسوده، بدون هیچگونه عجله ای و با آگاهی کامل نسبت به خرید، اقدام نمایید.

برخورداری از طرح های تخفیفی و تشویقی

دارویار، داروخانه آنلاین محصولات آرایشی و بهداشتی در ایام مختلف و به مناسبت های مختلف برای جلب رضایت و آسایش بیشتر شما مراجعین گرامی فروش های تخفیفی و پک های تخفیفی آرایشی و بهداشتی را ارائه می کند؛ که می توانید از این فرصت استفاده کرده و کالاها یا داروهای مورد نظرتان را با قیمت مناسب تر تهیه کنید.

امکان برخورداری از مشاوره رایگان

یکی از مزیت های رقابتی دارویار، داروخانه آنلاین شبانه روزی با دیگر داروخانه ها، ارائه خدمات مشاوره رایگان به خریداران است. دارویار، وابسته به داروخانه شبانه روزی آنلاین دکتر شیما نصراله الحسینی است. شما میتوانید با کارشناسان داروساز و مشاوران پوست و مو به صورت کاملاً رایگان در مورد حل مشکلات پوستی، حل مشکلات مو از جمله حل معضل ریزش مو، زیبایی پوست و مو، استفاده از انواع مکمل ها و ویتامین ها مشورت نمائید. این در حالی است که به ندرت در داروخانه ها چنین شرایطی مهیاست.

معرفی داروخانه آنلاین دارویار، داروخانه آنلاین من

داروخانه شبانه روزی دکتر شیما نصراله الحسینی از سال 1400 شروع به فعالیت داشته و داروخانه آنلاین آن با نام تجاری دارویار، داروخانه آنلاین من با آدرس ثبت شده iDrug24.ir ، از سال 1401 آغاز به کار کرد.

آدرس سایت دارویار :  https://iDrug24.ir

برند:
فیلدهایی را که نشان داده می شوند انتخاب کنید. دیگران پنهان خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • شناسه
  • امتیاز
  • قیمت
  • موجودی
  • دسترسی
  • افزودن به سبد خرید
  • شرح
  • محتوا
  • ویجت
  • ابعاد
  • اطلاعات تکمیلی
Click outside to hide the comparison bar
مقایسه
تیم پشتیبانی مشتریان ما اینجاست تا به سوالات شما پاسخ دهند. نیاز به مشاوره دارید ؟
WeCreativez WhatsApp Support
پرسنل فروش داروخانه
پرسنل فروش
آنلاین
Skip to content